ZAUFANIE KLIENTA

Robi się to wtajemniczając w zaufaniu klien­ta w ukryte wady przedmiotu, który zaoiiarowało mu się poprzednio po tak okazyjnej cenie. Może to być na przykład przy pralce rdzewiejący filtr albo za silnie skręcający bieliznę wirnik. Jeżeli wygląda na to, że klient stracił orientację, który gatunek ma wyższą jakość, rozwiązanie jest proste. Poleca się gorąco ten produkt, który najszy­kowniej wygląda albo jest premiowany, ów szyk albo znak premiowy gwarantują sprzedawcy premię od każdego sprzedanego egzemplarza wyrobu tej firmy. Nasz sprzedawca-autor dodaje: „Dziś, przy tak ostrej konkurencji, premie za zwiększenie sprze­daży leżą wprost na ulicy, jak nigdy.”

Miło mi gościć Cię na moim blogu, który w całości poświęciłam tematyce hobby i rozrywki! Mam nadzieję, że artykułu jakie tutaj zamieszczam przypadną Ci do gustu i będziesz wracać tutaj często!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)