WZROST LICZBY OFERT

Inne badania wykazały że sam program telewizyjny, oglądany w przeciętnym do­mu przez jednego lub więcej członków rodziny jed­nego dnia, zawiera blisko godzinę reklamówek^ Wzrost liczby ofert przekazywanych klientowi na falach eteru zasługuje na szczególną uwagę, ponie­waż takie oferty trudno ignorować i ponieważ za­kłada się, że klient kontroluje tego typu środki przekazu zgodnie ze swoimi zainteresowaniami. Nie jest niczym niezwykłym, jeśli w wieczornym programie sieci telewizyjnej znajdzie się w półgo­dzinnym odcinku 15 albo i więcej reklamówek. Biu­ro Badania Programów Reklamowych przeanalizo­wało określoną liczbę wieczornych programów, szpi­kujących piętnastominutowy odcinek sześcioma lub więcej reklamówkami.

Miło mi gościć Cię na moim blogu, który w całości poświęciłam tematyce hobby i rozrywki! Mam nadzieję, że artykułu jakie tutaj zamieszczam przypadną Ci do gustu i będziesz wracać tutaj często!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)