WZROST KOMERCJALIZACJI

W czasie przynajmniej jednego dziennego programu „Mów dalej” była nie tylko widoczna i eksponowana bez przerwy tablica ogłoszeniowa firmy opłacającej program, ale także teksty i dowcipy naginano do celów komercyjnych. A kiedy telewizja z wielkim hałasem zaprezento­wała Morderców Ernesta Hemingwaya, w wielu scenach samej sztuki pojawiły się samochody Buicka, a w jednej sekwencji kamera szczególnie długo zatrzymała się na modelu tego samochodu. Firmą finansującą program był Buick.Mimo tego wzrostu komercjalizacji niektórzy — choć nie wszyscy — dyrektorzy reklamowi pragną jeszcze większej kontroli nad treścią opłacanych przez siebie widowisk.

Miło mi gościć Cię na moim blogu, który w całości poświęciłam tematyce hobby i rozrywki! Mam nadzieję, że artykułu jakie tutaj zamieszczam przypadną Ci do gustu i będziesz wracać tutaj często!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)