WPROWADZANIE NA EKRAN

Daje się także zauważyć coraz częstsze wprowa­dzanie na ekrany kin wszelkich ogłoszeń i reklam. Liczba firm amerykańskich posługujących się tym środkiem przekazu podwoiła się w trzy lata. Do roku 1960 ponad cztery tysiące kin parkingowych wraz z rozrywką karmiło swoich widzów ogłosze­niami. Zafascynowanie ogłaszających się firm re­klamą kinową one same przypisywały temu iro­nicznemu faktowi, że największy rywal kina, tele­wizja, okazał się tak skutecznym środkiem dotarcia do konsumenta. Co więcej, telewizja wdrożyła pu­bliczność do oczekiwania, że wraz z rozrywką otrzy­ma reklamę, tak że stwierdza się zanikanie; niechę­ci widzów do ogłoszeń wyświetlanych w kinach. Samym widzom kinowym nawet nie przychodzi do głowy, że istnieje pewna różnica między płaceniem za rozrywkę a płaceniem za to, że się ich oszukuje.

Miło mi gościć Cię na moim blogu, który w całości poświęciłam tematyce hobby i rozrywki! Mam nadzieję, że artykułu jakie tutaj zamieszczam przypadną Ci do gustu i będziesz wracać tutaj często!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)