WIĘKSZA ROZBIEŻNOŚĆ

Rozbieżność ta była jeszcze większa w dziedzinie medykamentów i kosmetyków. Bada­nia porównawcze przeprowadzone w Nowym Jorku wykazały, że produkty reklamowane w całej Ame­ryce zazwyczaj kosztują plus minus dwa razy tyle co identyczne pod względem składu produkty wy­puszczane przez firmy prywatne. (Trzeba przyznać, że często produkty prywatne kupowane są z zau­faniem tylko dlatego, że klienci mają zaufanie do nazwy .sklepu — też często intensywnie reklamo­wanej.) Wiele firm zaczynało od tego, że działały jedno­cześnie na dwa fronty. Popierały wydatnie własny gatunek — powiedzmy jakiegoś środka do prania lub czyszczenia — a po cichu dostarczały ów pro­dukt do sklepów, aby go tam sprzedawać jako to­war firmowy danego sklepu i po niższej cenie.

Miło mi gościć Cię na moim blogu, który w całości poświęciłam tematyce hobby i rozrywki! Mam nadzieję, że artykułu jakie tutaj zamieszczam przypadną Ci do gustu i będziesz wracać tutaj często!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)