WE WSZYSTKICH PRZYPADKACH

Stali się w olbrzymiej mierze panami przyszłości gospodarczej całego na­rodu i może największymi dyktatorami smaku w ca- ej Ameryce. Zaczęli w wielu, jeśli nie we wszyst­kich przypadkach dyktować treść programów ra­diowych i telewizyjnych, apodyktycznie decydowac o życiu lub śmierci wielu periodyków oraz roz­strzygać na równych co najmniej prawach z pro­jektantami o formie wielu produktów oferowanych klienteli.Uzasadnieniem, jakie sfabrykowali sobie dla us­prawiedliwienia tej swojej nowej potęgi, jest hasło, że reklama to przedmurze amerykańskiego stylu życia. Pewna tablica ogłoszeniowa w Cleveland głosiła. , Ameryka jest lepszą Ameryką dzięki re­klamie!” Ostatnio reakcja speców od reklamy na krytykę przybrała charakter agresywnej obrony własnej roli. Charles H. Brower, dyrektor firmy Bat ten, Barton, Durstine i Osborn, przyznał, że, być może, w przemyśle reklamowym należałoby zrobić porządek, ale dodał: „Przemysł reklamowy to po­tężna forteca naszej gospodarki […].

Miło mi gościć Cię na moim blogu, który w całości poświęciłam tematyce hobby i rozrywki! Mam nadzieję, że artykułu jakie tutaj zamieszczam przypadną Ci do gustu i będziesz wracać tutaj często!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)