W WIELU PRZYPADKACH

W wielu przypadkach owych premii udziela sprzedawcy przedstawiciel producenta, który stara się zwiększyć zamówienia sklepu na swój towar. Pewien dyrektor handlowy firmy produkującej nie­zbędne akcesoria niechętnie wyraził się o premiach za zwiększenie sprzedaży jako o „nowym prawie, jakie zapanowało w tym kraju”. A biuro badawcze jednego z przemysłów doniosło, że tego rodzaju premie mają odegrać ważną rolę w sprzedaży lamp. Dziennik sprzedawcy artykułów gospodar­stwa domowego donosił z Bostonu na początku lat sześćdziesiątych, że „premie od producentów od tylu już lat grają ważną rolę w przemyśle pościelowym, że stały się instytucją.”

Miło mi gościć Cię na moim blogu, który w całości poświęciłam tematyce hobby i rozrywki! Mam nadzieję, że artykułu jakie tutaj zamieszczam przypadną Ci do gustu i będziesz wracać tutaj często!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)