UWAGA KONSUMENTA

Koszt pozyskania sobie uwagi konsumenta — al­bo, że użyję tu żargonu reklamowego, „zdobycia so­bie kącika w jego pamięci” — wzrasta z roku na rok po prostu z powodu ogłuszającej konkurencji. W 1959 r. czasopismo „Sales Management” wyka­zało, że do każdego dolara wydawanego na rekla­mę na początku lat pięćdziesiątych dziś trzeba by dodać jeszcze pół dolara dla samego zrównoważenia większej konkurencji. Na rynku jest 551 różnych gatunków kawy, 177 gatunków przypraw do sałatek i 249 gatunków proszków mydlanych. Jeden z wi­cedyrektorów agencji Batten, Barton, Durstine i Osborn wyraził ubolewanie, że „ilość istniejących dziś reklam jest przerażająca. Musiała się co naj­mniej podwoić w ostatnich dziesięciu latach. Nie ma przed reklamą ucieczki, nie ma się gd;:ie przed nią schronić.”

Miło mi gościć Cię na moim blogu, który w całości poświęciłam tematyce hobby i rozrywki! Mam nadzieję, że artykułu jakie tutaj zamieszczam przypadną Ci do gustu i będziesz wracać tutaj często!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)