SZCZEGÓŁOWE WYJAŚNIENIE

Wyjaśnienie w szczegółach owej heroicznej roli reklamy jako „przedmurza czy też „fortecy” amerykańskiego sposobu życia stało się jednak sprawą dosyć trudną i żenującą. Ponad połowa pieniędzy reklamowych wsiąka w za­chwalanie papierosów, napojów alkoholowych, my­dła i kosmetyków. Inni potentaci reklamowi wolą przypisywać dolarom i centom zasługę uczynienia Ameryki lepszą. Twierdzą, że reklama przyczyniła się do obniżki cen, stwarzając masowy rynek dla masowej produkcji. Ten argument ma bez wątpie­nia silne podstawy historyczne. A wysunięty został nie dawniej jak w roku 1959 przez pana Harpera, którego agencja stała się właśnie największą agen­cją reklamową w Stanach Zjednoczonych.

Miło mi gościć Cię na moim blogu, który w całości poświęciłam tematyce hobby i rozrywki! Mam nadzieję, że artykułu jakie tutaj zamieszczam przypadną Ci do gustu i będziesz wracać tutaj często!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)