SPECE OD ROZRYWKI

Przyznawał on specom od rozrywki z Broadwayu i Hollywood pewne istotne umiejętności, nie prze­czył, że umieją pisać dobre teksty, dają świetnych aktorów, muzykę i choreografię, i nie odmawiał im wielkiego talentu i wyobraźni. Ale zapytywał: »Czy jednak ma to dla masowej sprzedaży więk­szą wagę niż doświadczenie wialoletniego specja­listy od reklamy?” Wiele firm finansujących programy skłonnych jest widzieć w telewizji wyłącznie narzędzie przekazy­wania reklamy. Instytut Badania Reklamy zaczął od tego, że zaproponował nową technikę szacunko­wą, zwaną Analizą Programu Telewizyjnego, która podsumowuje wartość całego programu jako rekla­my dla firmy. A także pewien periodyk reklamowy zauważył w roku 1960: „Wszystko na to wskazuje,że zanosi się na lepsze przystosowanie typu progra­mu do reklamującej się firmy i reklamówki do pro­gramu.”

Miło mi gościć Cię na moim blogu, który w całości poświęciłam tematyce hobby i rozrywki! Mam nadzieję, że artykułu jakie tutaj zamieszczam przypadną Ci do gustu i będziesz wracać tutaj często!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)