RYNKOWE SPRAWY

Konsultant od spraw rynkowych, Victor Lebow, podsumował potężne oddziaływanie telewizji jako środka sprzedaży, kiedy powiedział: „Stwarza ona nowy zespół warunków w celu zmonopolizowania uwagi konsumenta. Po raz pierwszy cała niemal społeczność konsumentów amerykańskich, stała się zafascynowaną publicznością. Właściwie telewizja sprzedaje pojęcie konsumpcji jako takiej.” Odpo­wiednimi przykładami na to, że „telewizja sprze­daje pojęcie konsumpcji jako takiej”, mogą być ję­ki zachwytu publiczności na widowiskach z jej udziałem, w których występują specjalnie dobrane osoby, kiedy wśród dźwięków fanfar odsłania się nagrody w postaci kuchenek, lodówek, rusztów i kompletów walizek.

Miło mi gościć Cię na moim blogu, który w całości poświęciłam tematyce hobby i rozrywki! Mam nadzieję, że artykułu jakie tutaj zamieszczam przypadną Ci do gustu i będziesz wracać tutaj często!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)