RÓŻNICA REKLAM

Władze Stowarzyszenia czyniły różnicę między reklamówkami towarów „ściśle osobistego użytku” a towarów użytku tylko „osobistego”, takich jak środki przeczyszczające, dezodoranty, środki do de­pilacji, papier toaletowy, środki na odciski, a także gorsety. Biuro sprawozdawcze Stowarzyszenia stwierdziło, że reklamówki prezentujące te osta­tnie, czyli, towary użytku „osobistego”, mimo że „de­likatnej natury”, są jednak najzupełniej przyzwoi­te, reklama ta wszakże wymaga „pomysłowości” i dobrego smaku. Nadużycia tak się rozpowszech­niły, że Biuro wydało „wskazówki”. Oto niektóre z nich: Reklamówki środków przeczyszczających winny unikać zbytniego dramatyzowania dolegliwości, od­twarzania „mechaniki eliminacji”, takich słów, jak „wzdęcie” i „gazy”. Miejscem akcji nie powinna być domowa łazienka.

Miło mi gościć Cię na moim blogu, który w całości poświęciłam tematyce hobby i rozrywki! Mam nadzieję, że artykułu jakie tutaj zamieszczam przypadną Ci do gustu i będziesz wracać tutaj często!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)