REKLAMUJĄCE FIRMY

Tymczasem firmy reklamujące się na ekranach ki­nowych dochodzą do wniosku, że mają nad widzem większą władzę niż nawet telewizja. Krzesła usta­wione są rzędami, toteż widz rzadziej wykorzystu­je przerwę w programie rozrywkowym, kiedy wcho­dzi reklamówka, na to, aby biec do łazienki albo skoczyć po coś do przegryzienia. Wzrastające trudności w znalezieniu jakiejś luki w tym, co Harper od McCann-Ericksona nazywa „korkiem reklamowym w środkach przekazu , i w dotarciu do oczu i uszu publiczności natchnę­ły go pomysłem, że przemysł reklamowy może być pomocny w stworzeniu jakiegoś nowego środka przekazu. Pyta on: „Czy nie będziemy musieli po­pierać rozwoju nowych firm wydawniczych?

Miło mi gościć Cię na moim blogu, który w całości poświęciłam tematyce hobby i rozrywki! Mam nadzieję, że artykułu jakie tutaj zamieszczam przypadną Ci do gustu i będziesz wracać tutaj często!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)