REKLAMOWANE PRODUKTY

Reklamówki dezodorantów winny raczej posługi­wać się słowem „perspiracja” niż „pot” oraz unikać zdjęć pach, przynajmniej pach żywych ludzi. Wi­dzowie nadal oglądają pachy greckich posągów.Reklamówki środków depilacyjnych także winny unikać pokazywania pach oraz wszelkich zbliżeń „nieprzyzwoitych” włosów na ludzkim ciele.Reklamówki artykułów toaletowych winny uni­kać lapidarnego określenia „papier toaletowy”, nie wolno im pokazywać obrazów „związanych z jego faktycznym zastosowaniem”, a także sugeruje się, aby posługiwały się raczej przenośnią. Reklamówki środków na grzybek i odciski winny unikać słowa „swędzenie”.

Miło mi gościć Cię na moim blogu, który w całości poświęciłam tematyce hobby i rozrywki! Mam nadzieję, że artykułu jakie tutaj zamieszczam przypadną Ci do gustu i będziesz wracać tutaj często!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)