RACJA ODBIORCY

I odbiorca za­zwyczaj ma rację: ta sama aktorka, która właśnie w jakimś melodramacie przekonywała męża, aby nie opuszczał jej i dzieci, odwraca się oto i przeko­nuje wszystkich razem i każdego z osobna, tonem zupełnie 1 ak samo poważnym i osobistym, aby na­byli polisę ubezpieczeniową czy perfumy. Ulubieni bohaterowie małych chłopców pouczają ich, jak mają namówić mamę, żeby im kupiła to lub tamto (jeżeli ow;. bohaterowie tego nie zrobią, to ktoś i tak sprzeda smarkaczowi czapeczkę Davida Crocketta *). W wielu porannych programach i w dziennikach te­lewizyjnych reklamowe perswazje rozmyślnie prze­plata się wypowiedziami „rzeczywistych” ludzi. Na­wet nie zawodowcy — przywódcy społeczeństwa, znani pisarze, zwykli ludzie, którym się powiodło, albo ludzie „przeciętni” — dźwięcznym głosem wy­rażają swoje „osobiste” przekonania na temat ga­tunku mydła, piwa albo Pana Boga: „W to wierzę.”

Miło mi gościć Cię na moim blogu, który w całości poświęciłam tematyce hobby i rozrywki! Mam nadzieję, że artykułu jakie tutaj zamieszczam przypadną Ci do gustu i będziesz wracać tutaj często!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)