PRZED MAŁYM EKRANEM

Mimo to odbiorcy programu telewizyjnego siedząc przed małym ekranem muszą przyglądać się paniom golącym nogi „dla pielęgnacji urody”, oglądać fil­my, w których palce od nóg pulsują tęsknotą za środkiem przeciwko wrastaniu paznokci, i wysłuchi­wać, że pas elastyczny reklamującej się firmy nigdy „się nie skleja”. Skomercjalizowanej poezji zaczynają towarzyszyć sławne przeboje. Wpadająca w ucho włoska pio­senka Volare w ciągu sześciu miesięcy od swego wejścia na rynek amerykański przemieniła się w re­klamową piosenkę Fumare, zachwalającą papierosy marki Camel. Jedna z pamiętnych Melodii Połu­dniowego Pacyfiku roztętniła się w eterze słowami: „Zmyj ten łupież ze swych włosów”. A starą, sen­tymentalną piosenkę: „Pragnę dziewczyny ., takiej samej… jaką poślubił tata”, radio nadaje ze słowa­mi: „Pragnę dziewczyny… takiej samej… jaką Rheingolda przedstawia plakat…”

Miło mi gościć Cię na moim blogu, który w całości poświęciłam tematyce hobby i rozrywki! Mam nadzieję, że artykułu jakie tutaj zamieszczam przypadną Ci do gustu i będziesz wracać tutaj często!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)