OPORNY KLIENT

Jeżeli klient robi wrażenie opornego, stosuje się trik ze składem. Tłumaczy mu się, że towar tak szybko idzie, iż zo­stała już tylko jedna sztuka. Dzwoni się zatem do „składu” z prośbą, aby tę ostatnią dla niego zare­zerwowano. Sprzedawca dodał: „Moja żona już się dawno przyzwyczaiła odbierać ode mnie takie te­lefony.”Innym zalecanym przez niego chwytem było „pu­szczenie farby i zmiana frontu”. Sprzedawca „pusz­cza farbę” wymieniając cenę kosztu danego przed­miotu, aby zwiększyć okazane przez klienta zainte­resowanie. Potem stopniowo „zmienia front , na­mawiając ewentualnego nabywcę na przedmiot, „którego kupno nawet nie przychodziło mu do gło­wy”.

Miło mi gościć Cię na moim blogu, który w całości poświęciłam tematyce hobby i rozrywki! Mam nadzieję, że artykułu jakie tutaj zamieszczam przypadną Ci do gustu i będziesz wracać tutaj często!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)