ODPOWIEDZIALNOŚĆ WŁADCÓW RYNKU

Dr Levitt, tak wyczerpująco uzasadniając uwol­nienie od odpowiedzialności władców rynku, do­tknął bardzo czułego miejsca. Najbliższe numery „Advertising Age” przyniosły bite strony gniew­nych denuncjacji i replik ze strony samych specja­listów od spraw rynkowych i ze strony innych czy­telników. Jakiś urzędnik agencji reklamowej „MacManus, John i Adams” pisał: „Nieocenione dobrodziejstwa, jakie biznes niesie społeczeństwu, są oczywiste. Obrona doktora Levitta, o którą nikt go nie prosił, jest tak nieudolna, że w efekcie staje się oskarżeniem, jakie świat reklamy i biznesu nie­prędko mu wybaczy.” A kierownik działu reklamy z „Architectural Forum” oświadczył: „Biznesmen zawsze odpowiada za siebie, moralnie i materialnie, i nic go z tej odpowiedzialności nie zwolni, nie do­kona tego ani artykuł pana Levitta, ani jego najlep­sze chęci.”

Miło mi gościć Cię na moim blogu, który w całości poświęciłam tematyce hobby i rozrywki! Mam nadzieję, że artykułu jakie tutaj zamieszczam przypadną Ci do gustu i będziesz wracać tutaj często!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)