KONIECZNE PRZEKONANIE

Przekonaniu, że coś trzeba sprzedać, hołdują rów­nie żarliwie jak i odbiorca ludzie zarządzający środ­kami przekazu. Przekonanie to wykracza poza mo­tywy handlowe, z których się zrodziło. Toteż stacje państwowe albo oświatowe, które nie przyjmują handlowych ogłoszeń, poświęcają niemal tyle samo czasu co stacje komercjalne na niehandlowe próby sprzedania czegoś. Reklamują same siebie, swoje programy czy też zapowiedzi na następny tydzień cokolwiek, byle tylko coś reklamować. „Prosimy nas znowu słuchać jutro”, „Zechciejcie zamówić pocztą nasz program”, „Zechciejcie to” albo „Nie róbcie tamtego” — słuchacza koniecznie trzeba ster­roryzować, wmówić mu coś albo nakłonić go do cze­goś pochlebstwem. 

Miło mi gościć Cię na moim blogu, który w całości poświęciłam tematyce hobby i rozrywki! Mam nadzieję, że artykułu jakie tutaj zamieszczam przypadną Ci do gustu i będziesz wracać tutaj często!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)