JUŻ U MAŁYCH DZIECI

Trzy- czy czteroletnie dzieci potrafią już domagać się kaszki określonej marki albo zaśpiewać melodię z programu reklamowego. Kiedy osiągną wiek dwu­nastu lat, nie są już dziećmi, ale „nastoletnimi” kon­sumentami. Przeprowadza się z nimi wywiady, spo­rządza wykresy, analizuje. Są na najlepszej drodze, by stać się idealną postacią naszej kultury — świa­domym konsumentem. Zdefiniuję go: jest nim ktoś, kto, jade c do Weimaru* wie, jak kupić na własność weimarczyka. Nauczył się on traktować życie jako serię wyborów między istniejącymi na tym świecie rzeczami i formami usług. Jako dyrektor, żona dy­rektora, aktor, ulubieniec publiczności albo ktoś, kto odziedziczył pieniądze, może dokonywać tych wszystkich wyborów.

Miło mi gościć Cię na moim blogu, który w całości poświęciłam tematyce hobby i rozrywki! Mam nadzieję, że artykułu jakie tutaj zamieszczam przypadną Ci do gustu i będziesz wracać tutaj często!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)