CORAZ WIĘKSZY NACISK

Ten coraz większy nacisk na powiększanie obrotu towarowego przy pomocy coraz bardziej agresywnej reklamy widać może najlepiej w zmianach, jakie zachodzą w amerykańskim przemyśle farmaceuty­cznym. Tradycyjnie był to przemysł ostrożny, uprzejmy i powściągliwy w zwracaniu uwagi ame­rykańskich lekarzy i farmaceutów na produkowane przez siebie środki. Wszystko to się zmieniło, kie­dy wes:;ły na rynek hurtowe firmy chemiczne i wprowadziły taktykę agresywną. Wówczas firmy o    staroświeckiej etyce uznały, że muszą iść w ich ślady. W rezultacie główne firmy produkujące leki zaczęły wydawać na forsowanie sprzedaży cztery razy tyli; co na badania naukowe. Konkretnie wy­daje się około 5500 dolarów na sprzedawanie i re­klamę, w przeliczeniu na każdego lekarza w kraju. Lekarzy zalewa powódź broszur zachwalających no­we i stare leki.

Miło mi gościć Cię na moim blogu, który w całości poświęciłam tematyce hobby i rozrywki! Mam nadzieję, że artykułu jakie tutaj zamieszczam przypadną Ci do gustu i będziesz wracać tutaj często!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)